När jag var yngre och sommarjobbade på mina föräldrars golfrestaurang var ostgratinerad smörgås en populär maträtt. På golfrestaurangen gjordes den med strimlad skinka, så äter du kött kan du testa att använda skinka. Jag valde att att använda getost och vegetariska köttbullar i mina smörgåsar. Mycket gott och enkelt.

When I was younger and had a summer job at my parents' golf restaurant cheese sandwich was a popular dish. In the golf restaurant the sandwich was made with shredded ham, so if you eat meat, you can make them with ham. I chose to use goat's cheese and vegetarian meatballs in my sandwiches. Very good and easy.


Ostgratinerad Smörgås

ägg
riven ost, gärna smakrik
salt
vitlökspulver
peppar

brödskivor

förslag till fyllning:
getost
vegetariska köttbullar
tomatsås
pesto

Blanda ägg, ost och kryddor i en skål. Lägg brödskivor på en ugnsplåt och bred på valbar fyllning. Jag hade getost och köttbullor. Toppa med äggstanningen. Grädda bröden i 200 C graders ugn i c 15 minuter eller tills de är gyllenbruna. Servera med grönsaker. 



Cheese Sandwich

egg
grated cheese, preferably strong 
salt
garlic powder
pepper

bread slices

options for filling:
goat cheese
vegetarian meatballs
tomato sauce
pesto

Mix egg, cheese and spices in a bowl. Put the bread slices on a baking tray and spread on selectable filling. I had goat cheese and veg. meatballs. Top with the egg mixture. Bake the sandwiches in 200 C degree oven for about 15 minutes or until golden brown. Serve with vegetables.