Jag hade äggvita hemma på flaska och ville testa att göra mina favoritplättar med dem. Jag uteslöt färskosten, som jag vanligen har i, och slutresultatet blev lika bra. Så har du äggvitor hemma rekommenderar jag att göra plättar. 

I had egg whites at home and wanted to try to do my favorite pancakes with them. I excluded the cream cheese, which I usually add, and the end result was just as good. So if you have egg whites at home I recommend making these yummy pancakes.



Egg White Protein Pancakes

120 g egg whites
1 scoop vanilla protein powder (Muscletech phase 8)
2 tbsp almond flour
1 tsp cinnamon

Mix all the ingredients in a bowl with a hand blender. Heat a skillet with coconut oil and fry 5 pancakes golden brown on both sides. 



Äggvita-Proteinplättar

120 g äggvita
1 skopa vaniljproteinpulver (Muscletech phase 8)
2 msk mandelmjöl
1 tsk kanel

Blanda alla ingredienser i en skål med en stavmixer. Hetta upp en stekpanna med kokosolja och stek 5 plättar gyllenbruna på båda sidor.