Genom min blogg och instagram har jag lärt känna så fina människor, även om man inte träffats live, så känns det att man känner varandra ändå. Några har jag haft turen att träffa irl. Senast träffade jag Rosa, som jag lärt känna via instagram. Hon och hennes man är från Spanien och var på resa i Amsterdam. Så vi bestämde att ses över kaffe en söndagsmorgon. Rosa är en energisk och glad person och vi hade hur mycket som helst att prata om. Konstigt det där hur enkelt och naturligt det kan kännas med personer man precis träffat. Vi har förstås samma intressen, hälsosam och god mat. Titta gärna in på hennes instagram @rosvegmar.


Lot sixty one
Kinkerstraat 112


Through my blog and instagram, I have come to know such nice people. Even if you do not meet them live, it feels that you know them. Some I have had the good fortune to meet irl. Last, I met Rosa, who I got to know via instagram. She and her husband is from Spain and was on holiday in Amsterdam. So we decided to be meet over coffee one Sunday morning. Rosa is an energetic and lovely person and we had a lot to talk about. Strange how easy and natural it can feel with people you just met. We have of course the same interests, healthy and tasty food. Please take a look at her instagram @rosvegmar.