Hej! Nu är jag hemma igen efter några dagar i Hong Kong! Vi har haft en rolig resa och jag kommer att blogga mera om resan senare! Hong Kong är en stad jag verkligen gillar, hektisk med mycket folk överallt och trottoarerna är smala, så man får trängas med alla andra för att ta sig fram! Men det har gått bra :) Vädret var mulet och temperaturen +15-17 grader! Så långbyxor och långärmat gällde för mig! Tack för alla kommentarer jag fått under tiden jag varit borta. Jag läser alla och min avsikt är att svara på alla också! Jag uppskattar verkligen alla kommentarer jag får och det motiverar mig att fortsätta blogga! Tack! Här får ni några bilder från Hong Kong! Som sagt mera om resan senare. Önskar er alla en fin helg!

Hello! Now I'm home again after a few days in Hong Kong! We had a fun trip and I will be blogging more about the trip later! Hong Kong is a city I really like, busy with lots of people everywhere and the sidewalks are narrow, and crowded! The weather was foggy and temperature around +15-17 degrees! Thanks for all the comments I received while I was gone. I read all and I intend to answer all too! I really appreciate all the comments I get and it motivates me to continue blogging! Thank you! Here are some pictures from Hong Kong! As I said more about the trip later. I wish you all a nice weekend!